18 Feb 2011

New York Fashion Week fall 2011 - Make up (dan 1 i 2)

Obećala sam sebi da ću sačekati kraj aktuelne njujorške nedelje mode kako bih podelila sa vama moje mišljenje, ali očigledno da mi đavo ne da mira. Naravno, pratim je od početka, kao i sve moje cure sa modnih blogova, ali obzirom da su se one potrudile da nam prikažu najnovije kolekcije, na meni je ostalo da vam malo bolje približim make up koji je ispratio iste.
Prošlo je sedam dana, a ja ostala i više nego ravnodušna..imam utisak da je sve odrađeno površno, bez inovacija i ideja..neke stvari se ponavljaju već više puta..ali, ko sam ja da se bunim? :))))) Najzanimljiviji je bio peti dan, ali otom potom..
Zvezda i ove nedelje mode je, naravno, MAC (a ko bi drugi) sa svojom hordom šminkera u crnom:), a tu i tamo su se pokušali provući NARS, Revlon, MUF, Stila, Lancome i Maybelline.
Danas ću vam prikazati, po meni, najbolje make up look-ove prva dva dana NYFW za jesen 2011.

Dan 1

Luca Luca - Revlon


Jenni Kayne - MAC



Dan 2

Rebecca Minkoff - Stila


Rebecca Taylor - MAC




Jason Wu - MAC



:*





12 comments:

Anonymous said...

Bože, ovo boli....:D:))

Dijana MakeUp said...

haha..draga, u pozitivnom ili negativnom smislu? :))..a ja u opstem razocarenju! mozes misliti kakve su ostale kada su mi ove najbolje:))))

Jelena said...

nadala sam se boljem, ali nema veze :D

Obozavam NARS i MAC, mislila sam da ce oni biti najbolji :D

yecilii.blogspot.com

Branislava Antović said...

Moj favoriti Mac za Jenny Kayne i Jason Wu...ostalo: bledo!

Stefani said...

Mac za Jason Wu mi je najbolji!
super blog:)

xx

Anastasija said...

Prvo, cestitam ti za 100 follower-a!:))Meni pobedjuje Jenni Kayne - MAC, zbog boje karmina, ali i ovo Jason Wu - MAC je super!

Anonymous said...

Ja samo tebe pratim:) hehe MAC <3 to boli:)

Marina said...

uh, rado bi isfurala ovaj look od MAC-a, oba su mi stvarno mrak, što mogu, volim dramatično :-))

Dragana Daša said...

žELIM SVE OVO! :)

Vanja Milicevic said...

Rebeca M. mozda zato sto devojka ima takvo lice i jagodice pa joj nista skoro i nije potrebno! :) inace, super mi je ovo sve nude i crveni karmin!

Dijana MakeUp said...

ohoho, vidim da ste i ovaj put pogodili favorite..znamo se:)))
@stasha- hvala dragi, divan si :*

Gypsy Gardens said...

Sviđa mi se da uz kolekcije za FW-ova sada pratimo i make up na tvome blogu:))
Moj favorit je R. Minkoff :)
:*

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kontaktirajte me

Ime/ Name *
Email *
Subject *
Message *
All pictures on Dijanamakeup.blogspot.com are protected by copyright. Using pictures without visibly naming the source, using them for an online advertisment all fall under copyright infringement and / or identity theft. These are serious legal matters. When pictures from this blog are used in incorrect ways, (legal) steps will be taken. Posting a picture on your blog is no problem, just make sure there is always a visible link back to this blog.
Thank you.