19 Jan 2011

Making of..part II

A evo ga i nastavak jučerašnjeg posta..
Moram priznati da su mi oduvek bila draža ona šminkanja kada imam odrešene ruke, kada mogu pustiti mašti na volju, spojiti nespojivo, zloupotrebiti neku drečavu boju koju se nikada nisam usuđivala ni probati. Mada, realno, posmatrajući trendove zadnjih par sezona, više definitivno nema pravila, sve je dozvoljeno...
Prema tome, uzmete boje u ruke, pronađete jednu jaaaku fleksibilnu osobu bez make up predrasuda (kao što je npr. moja divna Marija..ova mala ispod:)) i počnete da krečite...ali, nemojte ih terati da takvi izađu napolje..ipak imajte malo milosti:))))






:**

6 comments:

Unknown said...

samo jedno imam da kazem- super blog :)

Vanja Milicevic said...

oci su savrseno nasminkane!mislim da sam ja odavno nesto gledala tvoj blog, i onda pomesala sa drugim i redovno ostavljala komentare a nekako tebe preskakala, nije bilo namerno! :) vise ni ne znam gde klikcem, gledam, ostavljam komentare!ali greska je ispravljena pre par dana, od sada pratim redovno, u blogroll-u si, tako da necu vise preskakati! :)
i ako nikada do sada nisam rekla, ili mozda jesam, odlican ti je blog, i ti si pravi umetnik! :)

Dijana MakeUp said...

@ a line- hvala puuuuno! :*
@ vanja- draga, ja ne znam sta bih drugo rekla za OVAJ :)) komentar, osim da si me JAAAAAAAAKO OBRADOVALA!!! hvala ti na ovako lepim recima podrske, znace:))
ovaj blog postoji jos od 2009 (imao je samo nekolicinu fotografija koje sam koristila za primere klijentima), a tek je oziveo sada, od oktobra, pa nije ni cudo sto si me "zaboravila":)
ljubim te

Marina fRashion said...

usne su mi genijalne. hvalila sam te na ana.rs
idi vidi... i javi se tamo. ljudi zele makeup blogove

:)

na ovoj temi
http://www.ana.rs/forum/viewtopic.php?t=87462&postdays=0&postorder=asc&start=120

Bamby said...

crazy ideju imas, na ovoj devojci mislim da sve lepo stoji!!!

Jelena Karakas said...

hahah pa moze i napolje shto da ne ::))
zezam se, al samo da je u pitanju obichan ruz, pravo u grad, pa da bude glavna :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kontaktirajte me

Ime/ Name *
Email *
Subject *
Message *
All pictures on Dijanamakeup.blogspot.com are protected by copyright. Using pictures without visibly naming the source, using them for an online advertisment all fall under copyright infringement and / or identity theft. These are serious legal matters. When pictures from this blog are used in incorrect ways, (legal) steps will be taken. Posting a picture on your blog is no problem, just make sure there is always a visible link back to this blog.
Thank you.